.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حضور 3 باشگاه مازندران در ليگ دسته يك

يس هيئت فوتبال استان مازندران گفت: براي فصل آينده در ليگ دسته يك فوتبال باشگاه‌هاي كشور، مازندران داراي سه نماينده به نام‌هاي نساجي قائمشهر، صنعت ساري و سايپا شمال است.

به گزارش شمال نیوز غلامرضا بهروان در گفت‌وگو با فارس بيان داشت: در آخرين هفته از مسابقات ليگ دسته يك فوتبال باشگاه‌هاي كشور، دو نماينده مازندران نساجي قائمشهر و صنعت ساري به ترتيب با 42 و 35 امتياز در رده‌هاي چهارم و هفتم جدول چهارده تيمي در گروه دوم اين مسابقات جاي گرفتند.
وي درباره اين بازي‌ها افزود: مسابقات فوتبال ليگ دسته يك باشگاه‌هاي كشور كه با حضور 28 تيم در دو گروه 14 تيمي به‌صورت رفت و برگشت برگزار شد، دو نماينده مازندران توانستند تا حدودي با توجه به نتايج به دست آمده، انتظارات علاقمندان به ورزش استان را برآورده كنند.
رئيس هيئت فوتبال مازندران درباره نتايج تيم نساجي قائمشهر گفت: بازيكنان تيم نساجي در اين دوره از رقابت‌ها از 26 بازي خود 11 ديدار را با پيروزي، 9 ديدار با تساوي و شش مسابقه را با شكست پشت سر گذاشتند.
رئيس سازمان ليگ دسته يك فوتبال كشور در ادامه تصريح كرد: در اين 26 بازي بازيكنان تيم نساجي موفق شدند 34 بار دروازه حريفان را باز كنند و در مقابل نيز 16 بار دروازه تيمشان نيزدر برابر حريفان باز شد.
وي گفت: با توجه به نتايج كسب شده تيم نساجي قائمشهر با 42 امتياز پس از تيم‌هاي مس سرچشمه كرمان، آلومينيوم هرمزگان، گسترش فولاد تبريز در رده چهارم جدول جاي گرفت.
رئيس هيئت فوتبال استان مازندران اظهار داشت: مطمئناً اگر بازيكنان تيم نساجي در چند بازي آخر دقت بيشتري مي‌كردند و قدر موقعيت‌هاي به دست آمده را بهتر مي‌دانستند، يكي از تيم‌هاي صعود‌كننده به ليگ برتر فوتبال كشور تيم نساجي قائمشهر بودند.
وي افزود: تيم نساجي در اين رقابت‌ها تا حدود زيادي بدشانس بود، در چند بازي در عين شايستگي بازيكنانش نتوانستند نتيجه مطلوب بگيرند و حتي با توجه به برتري نسبي كه در مقابل حريفان خود داشتند، مغلوب شدند.‌
بهروان در ادامه درباره مديريت باشگاه نساجي گفت: پس از واگذاري تيم نساجي به آقاي پرهام اين تيم كاملا متغير شده و با توجه به هزينه‌ها و حمايت‌هايي كه از جانب مالك باشگاه به اين تيم از طرف مسئولان تيم ميشد با جذب بازيكنان باتجربه و مطرح و كادر فني قوي مي‌توان به ليگ برتري‌ شدن تيم نساجي قائمشهر در آينده اميدوار بود.
رئيس سازمان ليگ دسته يك فوتبال كشور درباره تيم صنعت ساري ديگر نماينده استان در اين مسابقات تصريح كرد: اين تيم سال گذشته با مشكلات فراوان و با پيگيري‌هاي انجام شده از تهران به ساري منتقل شد كه با توجه به نخستين حضور خود در ليگ يك توانسته بيش از انتظارات ظاهر شود و نتايج بسيار خوبي نيز كسب كند.
بهروان گفت: در ابتدا چند هفته نخست تيم زير نظر اداره‌كل تربيت‌‌بدني مازندران اداره مي‌شد كه پس از جذب اسپانسر و حامي مالي تيم براي اينكه از مشكلات مالي خارج شود به آقاي فارسي واگذار شد و تمام اختيارات و مسئوليت و هزينه‌هاي تيم را بر عهده گرفتند.
رئيس هيئت فوتبال استان مازندران افزود: از اينكه تيم صنعت و بازيكنانش به اين روز افتادند و تيم مشكلات زياد مالي دارد و مطالبات بازيكنان و كادر فني از سوي مالك باشگاه پرداخت نمي‌شود بسيار ناراحت هستيم.
وي ادامه داد: در حال حاضر تيم صاحب دارد و براي خود هم هيئت مديره نيز دارد و به نوعي در حال حاضر تيم صنعت ساري خصوصي است.
رئيس هيئت فوتبال استان مازندران گفت: مطمئنا در هفته‌هاي آينده درباره مشكلات مالي باشگاه صنعت ساري در حضور مديران و هيئت مديره جلسه برگزار مي‌كنيم تا ببينيم كه مشكلات تيم كجاست و با كمك همه دوستداران در پي حل مشكلات باشگاه باشيم.
بهروان درباره نتايجي كه تيم صنعت ساري در نخستين حضورش در ليگ دسته يك بدست آورد، اظهار داشت: اين تيم از 26 بازي خود هشت مسابقه را با پيروزي، 11 ديدار را با تساوي و هفت مسابقه را با شكست پشت سر گذاشت.
وي همچنين گفت: بازيكنان تيم صنعت ساري در اين رقابت‌ها موفق شدند 20 بار دروازه حريفان را باز كنند و در مقابل نيز 24 بار دروازه تيمشان در برابر حريفان باز شد.
عضو هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال در ادامه افزود: با توجه به حضور نخستين دوره تيم صنعت ساري در ليگ دسته يك كشور، اين تيم در پايان با 35 امتياز در رده هفتم جدول در گروه دوم اين مسابقات 14 تيمي جاي گرفت.‌
بهروان در پايان گفت: براي فصل آينده در ليگ دسته يك فوتبال باشگاه‌هاي كشور مازندران داراي سه نماينده به نام‌هاي نساجي قائمشهر، صنعت ساري و سايپا شمال خواهد بود كه براي حضور اين تيم‌ها به استثناي نساجي در ليگ يك به جذب اسپانسر و حامي مالي قوي در استان نياز مبرم داريم تا بازيكنان و كادر فني در ادامه مسابقات با مشكل مالي روبرو نشوند./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.569 seconds.